Zamknij

TA STRONA UŻYWA COOKIE.


Witamy serdecznie na naszej stronie, z profesjonalnym podejściem do Państwa zapraszamy do naszego sklepu.

PRZEDMIOTY TRANSAKCJI

  • Przedmiotami /Umowy sprzedaży / transakcji prowadzonych przez Strony Transakcji w sieci Internet są / mogą być/ produkty przedstawione na stronach www Sklepu Internetowego „noblemarket ” w chwili składania zamówienia.

  • Ceny wszystkich produktów znajdujących się na stronach www sklepu „noblemarket ” wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

  • Wszystkie produkty znajdujące się na stronach www sklepu „noblemarket ” są fabrycznie nowe i są objęte pełną gwarancją producenta lub jego dystrybutora na terenie Rzeczpospolitej Polskiej
    Klient, który wysłał zamówienie za pośrednictwem sklepu internetowego tym samym oświadczył, że zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu i zobowiązuje się do jego przestrzegania. Niedotrzymanie postanowień Regulaminu uprawnia noblemarket do odmowy realizacji złożonego zamówienia.

  • noblemarket zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w sytuacjach, gdy:

    • formularz zamówienia zostanie błędnie lub częściowo wypełniony przez klienta;

    • we wskazanych czasie nie zostanie uiszczony przelew w należytej wysokości.
      W przypadku zamówień z wysyłką za granice RP prosimy o kontakt w sprawie ustalenia indywidualnych kosztów dostawy uzależnionych od wagi kupionego przedmiotu

  • Przed dokonaniem zakupu można zapoznać się z każdym produktem, w czym pomocne będą opisy i zdjęcia umieszczone w kategoriach produktów. Jeżeli opisy zawierają zbyt mało informacji lub klient ma jakieś pytania dotyczące zakupów, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta naszego sklepu.

  • W wyjątkowych przypadkach pracownik noblemarket będzie telefonicznie potwierdzał zamówienie, kontaktując się z klientem na podany uprzednio numer telefonu.

  • Sklep internetowy noblemarket przyjmuje zamówienia online przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta rozpatrywane będą w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.

  • Zamówienia telefoniczne przyjmowane są w dni powszechne od poniedziałku do piątku w godzinach od 9-16

  • Klient powinien dokonać wpłaty za zamówienie w serwisie „PAY” lub za pomocą przelewu w ciągu 72 godzin od momentu jego złożenia. Jeśli tego nie dokona, zostanie ono anulowane przez system po 14 dniach od złożenia zamówienia. O zaistniałym fakcie klient zostanie poinformowany mailem przesłanym na adres podany podczas rejestracji.


Na etapie zamawiania produktów klient powinien wybrać jedną z dostępnych w noblemarket.pl form płatności:

  • Za pobraniem” – klient płaci za towar przy odbiorze przesyłki;

  • Płatność gotówką przy odbiorze osobistym

  • Płatność przelewem elektronicznym – klient dokonuje wpłaty za pośrednictwem systemu „PAY”

  • Płatność przelewem - klient dokonuje płatności na indywidualny numer rachunku bankowego.

  • Zamówiony towar zostanie wysłany do klienta, nie wcześniej niż po wpływie środków na konto właściciela sklepu internetowego .


REKLAMACJE, ZWROTY I GWARANCJE

  • Odbierając zamówione produkty, Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, należy odmówić jej przyjęcia. W sytuacji stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń po odebraniu przesyłki, należy je niezwłocznie, pisemnie (także/lub za pośrednictwem poczty e-mail : noblemarket@o2.pl zgłosić, aby rozpocząć proces reklamacyjny. Kolejnym krokiem w składaniu reklamacji jest kontakt z Działem Obsługi Klienta i Sklepu Internetowego ”noblemarket ” celem ustalenia jak najszybszej drogi załatwienia sprawy.

  • Reklamacje dotyczące zakupionych produktów należy składać w formie pisemnej (dopuszcza się także możliwość składania reklamacji wraz z załącznikami - Protokół Szkodowy, ewentualne zdjęcia - za pośrednictwem poczty e-mail na adres noblemarket@o2.pl

  • Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji dotyczącej uszkodzeń mechanicznych/transportowych jest spisanie przy udziale pracownika firmy kurierskiej „Protokołu Szkodowego” szczegółowo opisującego uszkodzenia i przesłanie go wraz ze zgłoszeniem reklamacji.

  • Podstawą rozpatrywania spraw reklamacyjnych oraz zwrotów nie dotyczących uszkodzeń mechanicznych/transportowych jest opinia serwisu gwaranta, stwierdzająca usterkę bądź wadę w działaniu reklamowanego sprzętu. W innych przypadkach podstawą jest „Protokół Szkodowy” spisany przy udziale pracownika firmy kurierskiej, szczegółowo opisujący uszkodzenia.

  • Do składanych reklamacji pracownicy Sklepu internetowego „noblemarket ” przekażą odpowiedź z zachowaniem terminów nie przekraczających 14 dni.


  • Klient ma prawo do zwrotu produktu w terminie do 14-ciu dni liczonych od daty odbioru towaru o ile produkt pozostaje w oryginalnym opakowaniu  , nie był używany, nie nosi śladów używania, ani też nie jest uszkodzony. Zwrot towaru jest na koszt Nabywcy.

  • Produkty w sklepie noblemarket  posiadają gwarancje producenta lub importera.