Witamy serdecznie na naszej stronie, z profesjonalnym podejściem do Państwa zapraszamy do naszego sklepu.
PRZEDMIOTY TRANSAKCJI
-
Przedmiotami /Umowy sprzedaży / transakcji prowadzonych przez Strony Transakcji w sieci Internet są / mogą być/ produkty przedstawione na stronach www Sklepu Internetowego „noblemarket ” w chwili składania zamówienia.
-
Ceny wszystkich produktów znajdujących się na stronach www sklepu „noblemarket ” wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
-
Wszystkie produkty znajdujące się na stronach www sklepu „noblemarket ” są fabrycznie nowe i są objęte pełną gwarancją producenta lub jego dystrybutora na terenie Rzeczpospolitej Polskiej
Klient, który wysłał zamówienie za pośrednictwem sklepu internetowego tym samym oświadczył, że zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu i zobowiązuje się do jego przestrzegania. Niedotrzymanie postanowień Regulaminu uprawnia noblemarket do odmowy realizacji złożonego zamówienia. -
noblemarket zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w sytuacjach, gdy:
-
formularz zamówienia zostanie błędnie lub częściowo wypełniony przez klienta;
-
we wskazanych czasie nie zostanie uiszczony przelew w należytej wysokości.
W przypadku zamówień z wysyłką za granice RP prosimy o kontakt w sprawie ustalenia indywidualnych kosztów dostawy uzależnionych od wagi kupionego przedmiotu
-
-
Przed dokonaniem zakupu można zapoznać się z każdym produktem, w czym pomocne będą opisy i zdjęcia umieszczone w kategoriach produktów. Jeżeli opisy zawierają zbyt mało informacji lub klient ma jakieś pytania dotyczące zakupów, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta naszego sklepu.
-
W wyjątkowych przypadkach pracownik noblemarket będzie telefonicznie potwierdzał zamówienie, kontaktując się z klientem na podany uprzednio numer telefonu.
-
Sklep internetowy noblemarket przyjmuje zamówienia online przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta rozpatrywane będą w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
-
Zamówienia telefoniczne przyjmowane są w dni powszechne od poniedziałku do piątku w godzinach od 9-16
-
Klient powinien dokonać wpłaty za zamówienie w serwisie „PAY” lub za pomocą przelewu w ciągu 72 godzin od momentu jego złożenia. Jeśli tego nie dokona, zostanie ono anulowane przez system po 14 dniach od złożenia zamówienia. O zaistniałym fakcie klient zostanie poinformowany mailem przesłanym na adres podany podczas rejestracji.
Na etapie zamawiania produktów klient powinien wybrać jedną z dostępnych w noblemarket.pl form płatności:
-
„Za pobraniem” – klient płaci za towar przy odbiorze przesyłki;
-
Płatność gotówką przy odbiorze osobistym
-
Płatność przelewem elektronicznym – klient dokonuje wpłaty za pośrednictwem systemu „PAY”
-
Płatność przelewem - klient dokonuje płatności na indywidualny numer rachunku bankowego.
-
Zamówiony towar zostanie wysłany do klienta, nie wcześniej niż po wpływie środków na konto właściciela sklepu internetowego .
REKLAMACJE, ZWROTY I GWARANCJE
-
Odbierając zamówione produkty, Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, należy odmówić jej przyjęcia. W sytuacji stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń po odebraniu przesyłki, należy je niezwłocznie, pisemnie (także/lub za pośrednictwem poczty e-mail : noblemarket@o2.pl zgłosić, aby rozpocząć proces reklamacyjny. Kolejnym krokiem w składaniu reklamacji jest kontakt z Działem Obsługi Klienta i Sklepu Internetowego ”noblemarket ” celem ustalenia jak najszybszej drogi załatwienia sprawy.
-
Reklamacje dotyczące zakupionych produktów należy składać w formie pisemnej (dopuszcza się także możliwość składania reklamacji wraz z załącznikami - Protokół Szkodowy, ewentualne zdjęcia - za pośrednictwem poczty e-mail na adres noblemarket@o2.pl
-
Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji dotyczącej uszkodzeń mechanicznych/transportowych jest spisanie przy udziale pracownika firmy kurierskiej „Protokołu Szkodowego” szczegółowo opisującego uszkodzenia i przesłanie go wraz ze zgłoszeniem reklamacji.
-
Podstawą rozpatrywania spraw reklamacyjnych oraz zwrotów nie dotyczących uszkodzeń mechanicznych/transportowych jest opinia serwisu gwaranta, stwierdzająca usterkę bądź wadę w działaniu reklamowanego sprzętu. W innych przypadkach podstawą jest „Protokół Szkodowy” spisany przy udziale pracownika firmy kurierskiej, szczegółowo opisujący uszkodzenia.
-
Do składanych reklamacji pracownicy Sklepu internetowego „noblemarket ” przekażą odpowiedź z zachowaniem terminów nie przekraczających 14 dni.
-
Klient ma prawo do zwrotu produktu w terminie do 14-ciu dni liczonych od daty odbioru towaru o ile produkt pozostaje w oryginalnym opakowaniu , nie był używany, nie nosi śladów używania, ani też nie jest uszkodzony. Zwrot towaru jest na koszt Nabywcy.
-
Produkty w sklepie noblemarket posiadają gwarancje producenta lub importera.